هام للغاية

الموضوع في 'الترحيب بالاعضاء' بواسطة محمددرش, بتاريخ 06-12-2012.

1. محمددرش عضو جديد

انا محمد مصطفى عبد القادر عبد الخبير (طالب بكلية التجارة جامعة القاهرة) كاتب قصة غايب عن الوعى (من وحى الطبيعة المصرية) وقمت بتسجيلها فى الشهر العقارى وبعت لحضترك رسالتين متتضمن انا عايز اقول ايه وهدفى الرئيسى نبين للعالم احنا مين وان اساس تطور الدول الخارجة افكارنا اللى خدوها وطورها مفيش مشاكل بس الفكرة ان الحلو ليك ولغيرك بس متجيش تقول انها بتاعتى . وانا دخلت على اتصل بنا وبعتهمولك وانا اتكلمت مع اصحابى فى الجامعة الحمد لله عجبهم جدا وانشاء الله هيعجبك وانا اتمنى انى اقعد معاك لانك هتفهم انا عايز اقول ايه وليه. وفى الاساس دى قصتى منذ الطفولة حتى الان وانا عامل شغل عالى اوى انشاء الله هيعجبك. والطيورعلى اشكالها تقع وده بفضل ربنا سبحانه وانا متاكد انك بتحب اخوك الصغير وبتحب مصر وشعبها ويارب الظروف اللى بنمر بيها دلوقتى تعدى على خير عشان فى النهاية كلنا اخوات وايد واحد وانا عايز اقولك انى بكيت كتير وانا بكتب القصة لانه بيحكى عن وعن شباب مصر وربنا العالم بنيتى (الخير) ربنا سبحانه وتعالى ابتلانى بمرض السكر ولكن كفائنى باكبر مكافاة انى اتغيرت ورضيته والطبيعى ان الانسان لما يرضى ربنا هيرضى ابوه وامه وانا حاسس بيك لانك فى وقت لما روحت التحرير واتهاجمت كان غرضك الخير(تهدى الدنيا) بس الناس من غلبها مع احترامى الشديد ليك ما كنتش فايقة تسمع لحد بس فهموك لما عملت مسلسل ادم (اروع اعمالك) وانشاء الله ربنا هيوفقك فى حياتك عشان من جواك ابيض (اخوك الصغير بيدعيلك) .
  2. Ahmed s و قل ربى زدنى علما