سجل حضورك اليومى بنكته جميله

الموضوع في 'إضحك و فرفش' بواسطة SaharTemOo, بتاريخ 13-06-2010.

  1. | YaSm!nE | عضو جديد

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    ههههههه
  2. | YaSm!nE | عضو جديد

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    في واحد اهبل معدي من قدام حتة كده
    شاف نانسي و هيفاء و روبي بيتكلموا
    سمعهم :
    نانسي قالت:
    -انا فتى احلامي عايزاه يكون عقيد
    هيفا قالت
    -انا بقى عاوزاه لاعيب كورة
    روبي قالت
    -انا عاوزاه يكون صيني

    الاهبل لما سمعهم دخل عليهم و قال
    -معاكم العقيد شانغ لي شُهِر ابو تريكة :d
  3. SaharTemOo عضو فعال

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    هههههههههههههههههههههههههه
  4. SaharTemOo عضو فعال

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    تراهن بخيلان على من يبقى تحت الماء أكثر من الآخر يدعوه للعشاء…
    فلم يخرج أحد منهما حتى الآن.
  5. هبلة عضو جديد

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    أستاذ قال لطلابه ارسموا حمار..

    قال واحد :أستاذ لاتحرك.
  6. BaD GuY عضو فعال

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    واحده بتقول لزوجها اجيبلك ايه من لبنان؟

    ! قال: عاوز بنت لبنانيه

    لما رجعت من السفر سألها: فين هديتي؟

    قالت: بعد تسع شهور تستلمها:D
  7. THe KiNG عضو فعال

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    علي رأي المثل :-
    .
    .
    .
    .
    .......
    .
    .
    .
    .
    اللي يتلسع من الامتحان ، ينفخ المرائب
  8. قطقوطة تيموريه عضو جديد

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله

    ألش أمهات

    مــره واحد مـــروح الـبـيــت متـأخـــر فلـقـي امـه بتـزعقـلـــه
    قـلــهـا:-
    يـا مـامـا بـس اسـمـعـيـنـى
    ... قـالـتـلـه:-
    .
    ... .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اسـكـت خـالـص بـلا اسـمـعـيـنـى بـلا اهـلــى
    :smily_20::smily_20:
  9. ladylove عضو جديد

    رد: سجل حضورك اليومى بنكته جميله


    وﺍﺣﺪ ﺭﻥ ﻋﻠﻰ ﺻﺎﺣﺒﻪ

    ﻭﺻﺎﺣﺒﻪ ﻓﻰ ﺍﻟﺤﻤﺎﻡ .. ﻓﺮﺩ ﺍﺑﻮﻩ ﻉ ﺍﻟﻤﻮﺑﺎﻳﻞ

    ... ﻓﻘﺎﻟﻪ : انت فين ﻳﺎ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻜﻠﺐ!
    ...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ﺭﺩ ﺍﺑﻮﻩ

    ﻻ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻜﻠﺐ ﻓﻰ ﺍﻟﺤﻤﺎﻡ ..

    قاله امال مين معايا ؟؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    قاله ﻣﻌﺎﻙ ﺍﻟﻜﻠﺐ ﺷﺨﺼﻴﺎ