بتـــــحب ميـــــــن أكـتــــر ؟؟

الموضوع في 'الألعاب و المسابقات' بواسطة وتــيــن, بتاريخ 30-12-2007.

  1. نيو فارس عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    ههههههههههههههههههههههه
    ماشى يا عم خليك براحتك
    [email protected]
    وعرفنى بتعمل أد ازاى هههههههههههههه
  2. mogahed عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    يا باشا انتا تؤمر

    اى حاجة تقف معاك فى الكومبيوتر بقى انا فى الخدمة يعنى
  3. نيو فارس عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    ههههههههههههههههههههه
    انت اللى هتعلمنى
    مش عارف أقولك ايه والله يابنى
  4. mogahed عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    شوفت بقى يا كبير

    :d
    انا مستغرب جدا ان هو دا السبب اللى زعلك والعادلى حبيب قلبي فاكرنى بتريق علية وانا اصلا كونت مستنة يعلق على الموضوع
    :d
    ومعلش يا سيما انا اسف مع انى مش عارف انا بتأسف ليى اصلا

    انا معملتش اى حاجة اصلا
  5. نيو فارس عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    اوك العادلى فهم غلط بس انت لازم تعرف انت بتتأسف على ايه الاول
    وانت شايف انك معملتش حاجه أصلا
    اومال بنعمل كده ليه يا بنتخانق مع أى حد مثلا
  6. sima عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    ok ana mesamhake ya mogahed we hasale khire dahna bardo 3ila wahda
  7. نيو فارس عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    خلاص يا عم مجاااااااااااهد مفيش حاجه حصلت خالص
    انا وسيما اكن مفيش حاجه حصلت خاااالص
  8. mogahed عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    ماشى يا سيما بس الله يخليكى بسغيرى ام اللغة دى
    انا مش فاهم اى حاجة

    :d

    وقشطة يا كبير خلاص بقى فكك يعنى دا حوار وخلص

    ها بتحب مين اكتر مجاهد ولا سيما
    ؟؟
  9. نيو فارس عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    وعلى رأى المثل لا محبه الا بعد عداوه وربنا ما يدخل بنا عداوه
  10. sima عضو جديد

    مشاركه : بتـــــحب ميـــــــن اكـــــــــــــــــــــــــــــــــترر؟؟.......... ..

    lawe haghayarha haktibe bile frensh
    mana baktib masri aho
    wenta bitifhame francais ya mogahid