بتحب ايه فتامر ... كل واحد يدخل يقول بيحب ايه فتامر

الموضوع في 'أسرة تامر ستار' بواسطة ~¤§¦ MANDO ¦§¤~, بتاريخ 05-09-2007.

1. simotamer عضو جديد

مشاركة: بتحب ايه فتامر ... كل واحد يدخل يقول بيحب ايه فتامر

بحب كل حاجة في تامر اخلاقو وقلبو الكبير واحساسو الرومانسي كل حاجة هو اصلا واحد من الي بينحبو الله في الله
  2. actual_lover عضو جديد

انا بحب فيه
    انه بجد انسان بيسعي للتغير
  3. b7bk mot عضو جديد

صراحة انا كنت اموت بتامر من اول اغنية طلعت إلو بس بعد ما طلع اخر البومين ساروا كتير ناس يحبوه وانا بكرههم فيعني اتغير حبي إلو بس والله بقلبي لسا بموت فيه
    والله انا بموت فيك تيتو
  4. زينب عضو جديد

الموضوع حلو اوى انا بحب فى تامر صوتة وتمثيلة بس اكتر صوتة وكمان انك تحس ان تامر واحد من اصحابك قريب منك مش سوبر ستار
  5. Baby Doll tamer عضو جديد

انا بحب احساسه الصادق بأغانيه وشخصيتو كتامر الأنسان هوه يلي بشدني اكتر .. يعني كل انسان بيقدر يمثل ويغني ويخرج بس مش كل انسان بيقدر يفوت لقلوب العالم والصدق هوه يلي بوصل .. ميرسي ع توبك:25:
  6. samaramania عضو جديد

en vérité , ana lissa bada2t ahib tamer , mais 3achan ih ?! je vous dis , 3achan ana 3rifto aktar min khlila mochkilto l 3arfinha kolaha o 3ajabni fih aktar ino ibtda min jidid (à 0) wibtda bichakl 9awé , aussi howa 3if tari9o sa7 l howa rabina wé dino l ha9 wé kawno bar l émo 3chan kéda ana habito graaaaaaave
    merci pour ce sujet
  7. rora عضو جديد

انا بحب فى تامر التواضع واحترام الناس ومابيحبش يزعل حد وطيب جدا جدا ومحترم جدا وبيعبر فعلا عن جيله يبقى ده تيمو بقولوا انا رورا انت وحشتنى مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
  8. Mr.Mido عضو جديد

بحب في تامر كل حاجة رومانسيتو و اغانيه و افلامه و الحانه و شخصيتو و تواضعو و تدينه كل حاجة في تامر انا بحبها
  9. s1a عضو جديد

الصراحة تامر كصوت جامد جدا ...... مؤلف رائع ...... ملحن فظيع ...... سيناريست موهوب بمعني الكلمة
    شخصية جميلة مووووووت
    باقي ايه كدة ماقولناهوش علي تامر ؟؟؟؟؟
    يا تري بقي في حد من اليومين دول في الحاجات دي كلها ؟
  10. al king عضو جديد

كلو على بعضو