سينما تامر ستار

الموضوع في 'أسرة تامر ستار' بواسطة GoRi, بتاريخ 20-06-2011.

1. GoRi :: مراقبه عامه ::

ازيكم يااحلي يااعضاء عاملين ايه يارب تكونو كويسين
    طبعا جاه الصيف وكل واحد زهقان وطفشان وعايز يخرج ويصيع :d
    ويروح السينما وياكل فشار انا جتني فكرة
    هاخدكم معايا السينما :dبس بطريقة مختلفة
    فكرة الموضوع كل عضو يدخل يكتب موقف شافو او حصلو
    سواء مضحك او حزين بس مش يكون من فلم من حقيقة
    عشان تبقى سينمتنا مختلفة عن السينمات الحقيقة
    اتمنى الفكرة تعجبكم يارب ..
    :)
    اعداد الفكرة ..ريموواو MoOoN
    ;)

5 شخص معجب بهذا.
  2. وسيم ورومانسى عضو جديد

رد: سينما تامر ستار

موضوع جامد بس دة هيبقى كوميديا مش سينما
  3. GoRi :: مراقبه عامه ::

منور
    ما السينما فيها مواقف مضحكة :)
  4. LA7ZET GNOON عضو جديد

هو موقف عادى مش مضحك اوى يوم من الايام كنا مع واحد صاحبى فى العربيه على البحر وهو ابوه محرج عليه انو ياخد العربيه من وراه بس هوا اخدها وكلنا ركبنا وقعدنا نلف بيها على البحر شويه وفجاه لقينا قدامنا لجنه وتفتيش زاتى واتفتشنا كلنا وطبعا الظابط عايز الرخص واحنا معناش قال الضابط لصاحبنا لاازم يا خد العربيه او ندفع غرامه ومحضر صلح وبتاع وطبعا كل ده واحنا واقفين قريب شويا وسايبين الولا هو اللى يتكلم مع الظابط ورجع الولا حكلنا على اللى قالهولو الضابط رد عليه واحد صاحبنا وقاللو طب تمام روح اسال الضابط عايز كام غرامه علشان ندفعا ظهرت معالم الفرح على وجه صاحبنا وراح علشان يسال الضابط عايز كام غراما بس المفاجئه بقى انه لما رجع مش لاقانا ولا حد فينا كان واقف واخد الضابط العربيه ولازم ابو الولا اللى يروح يستلمها ولحد دلوقتى الولا مش بيكلمنا خالص
  5. JuSt NoORa عضو فعال

موضووع بجنن تسلم ايدك ياريموو :)
  6. Ahmed s و قل ربى زدنى علما

حلو ده .
    خلينا نحكى اى حاجه تخص السينما و الافلام و اراء الناس فى الافلام اللى دخلوها و كده هيبقى مرجع لزيز .

المهم انا كنت من اسبوعين كده اتفقت مع ابن عمتى هخلص امتحان و اعدى اخده فى طريقى و نروح ندخل سينما الساعه 1 و نص عشان انا بحب الحفله دى , المهم الطريق كان تيت و وصلنا متاخر فقلت خلاص هندخل حفله 3 و فعلا روحت السينما فى حفله الساعه 3 بس اتاخرنا شويه حوالى ربع ساعه بسببى عشان عملت مشوار فى النص كده المهم وصلت و بسال على الفيلم قلت هدخل متاخر و خلاص انا شفته قبل كده اصلا فطلع الفيلم بيتعرض فى حفلات معينه و مش هيتعرض دلوقتى :mad:
    و انا لسه مصمم ادخل الفيلم النهارده بردو :d , فى الاخر خدنا بعضنا و طلعنا على سينما تالته و دخلت الفيلم حفله الساعه 6 (h) بس كان يوم لزيز .
  7. | YaSm!nE | عضو جديد

توبيك حلو اوي يا ريموو زي عوايدك :)

8. تيمورية واكثر عضو فعال

طب الحمدلله انكم شوفتو الفيلم
    هوا فيلم ايه :d

نايس توبيك ريمو
    تسلم ايدك
  9. Ĩaḿ Ǒuěeň عضو فعال

نايس