‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

الموضوع في 'المواضيع المكرره و المحزوفه' بواسطة وتــيــن, بتاريخ 25-07-2009.

  1. هانت عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    موضوع جديد

  2. eman love عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    مرسي يا وتين علي الفكره
    ونزلي موضوع جديد يا قمر

  3. Rahma_ruru عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    وتين نزلي موضوع جديد:)

  4. وتــيــن عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    من عيوني بكرا اخلص امتحان
    وحوريكم العجب
    ادعوولي

  5. Rahma_ruru عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    ربنا يوفقك يارب

    وانشاله هتنزلي موضوع حلو:)

  6. eman love عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    ان شاء الله ربنا يوفقك

  7. وتــيــن عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    ده كان المووضووع الاخير
    وحبيت اختمووو قبل ما ننتقل على الموضوع الي بعده
    ححختمو باقتبااس كام حاجه اتقالت

    اولا

    انا شاايفه ان وصلنا لحل للحد من الاستخفاف الي كان حااصل
    وانا شاايفه ان الاستخفاف فعلا قل في الممنتدى
    ياريت يا احلى اعضاااء نحب بعض ونستمر في عدم الاستخفااف ده


    ياريت تلغي الحاجه دي من حياتنا في المنتدى
    علشان مش من طباع المسلمين جرح مشااعر بعض
    ولا الاستهتار ببعض والاستخفااف
    وانا شايفه ان وصلنا لدرجة بقينا نحافظ على شعور بعض اكتر من الاول
    استمروووو والي لسه بيجرح ياريت الي مايرضهووش على نفسه مليقبلهوش على غيره


    وبالنسبة للشات أنا قلت للشات مكان خاص بيه نتكلم في برحتنا محدش حيمنعنا
    لنعمل بالمثل القائل الكلام المناسب في المكان المناسب وكذلك يقال لكل حديث مقال
    لماذا تتعدد الأمكنة إلا لأنه لكل مكان قوانين يجب أن نلتزم بها في مكان كذا تقدر تتكلم بالصوت إلي ينسبك صرخ برحتك محدش حيلومك مثلا والمكان ده ممنوع تتكلم بصوت ولو شوية عالي مستشفى مثلا أو إمتحان
    لو قلبنا شات إيه الفايدة الميل شات والمواضيع شات والمسيجات تعتبر شات كل شات إمتى حنستفيد
    لازم منخرجش عن الموضوع نحاور بعض ونعبر لبعض بآراء ونضحك مع بعض في إطار التوبيك وتقدر تقول لصاحب التوبيك إه رأيك في رأيي وكده

    في الختام حختم التوبيك
    بكلام سميحه

    ابدع في موضوعاتك ، واحسن في ردودك
    لا يغرك فهمك ، ولا يهينك جهلك
    المنتدى للجميع فتصرف كصاحب منتدى وليس كضيف متثاقل
    قبل ان تعمل اي شيء تذكر ان الله عز وجل يراك
    تذكر ان عدد مواضيعك ومشاركاتك ليس هو الدليل على نجاحك
    بل مواضيعك المتميزة واخلاقك الرفيعه


    انتظرووني في الموضووع الرابع:)

  8. eman love عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    اولا موضوع هايل وبجد انا بهنكي انتي وايمن علي الشغل الجامد ده
    وفعلا في بعض الاعضاء لايقبلون الريء الاخر ويتعاملون بحده لو اختلف رئيك معهم
    فعلا احنا اسره واحده ولازم نتقبل اراء بعض ونساعد بعض ونكون و نكون عونا لبعض
    وفعلا يجب الحفاظ علي شكل اسرتنا امام الزوار الذين لا يعرفون شيء عن اسرتنا
    ويجب ان نتبادل الافكار ونتقبل الانتقدات و فعلا يجب ان نكون عونا للاعضاء الجدد
    وطبعا اهم حاجه الاحترام المتبادل

  9. GoRi :: مراقبه عامه ::

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    احنا في انتظار الموضوع الرابع

    ان شاء الله يكون موضوع حلو :)

  10. هالة عضو جديد

    رد: ‘‘مناقشة كل ما يتعلق بمنتداناا‘‘كلنا اسرة وحده‘‘

    السلام عليكم......... الله سبحانه وتعالى خلق الناس مختلفين في الفكر والفعل......وكلو حتى الدين الاسلام ربنا مااكرهش في دخوله حد بل بالايمان النابع من القناعة بيه....ولا انا غلطانة.......فايه رايكم في ان الناس بتختلف على اتفه الاسباب زي الكورة مثلا......الكورة المفروض رياضة بتتلعب فيها فوز وخسارة مش مهم كدا المهم انك تعبت وكافحت مش مهم فزت ولا لا المهم انك جربت في حين ان غيرك كتييير بيخافو من المشاركة عارف ليه ......عشان بيخافو الخسارة...............ياريت ان الناس تحترم راي بعض لانو مش كلهم بيفكرو بنفس الاسلوب....شكرا وتين