رجائي ادا امكن

الموضوع في 'الارشيف' بواسطة حنان, بتاريخ 15-06-2008.

1. حنان عضو جديد

انا لطالما حاولت اوصل لتامر عن طريق وسائل عده مش عايزا غير اننا اسمع صوتو او اسلم عليه والله مش حتصدقو تعبت ادي ايه من خلال الاتصال بكنترولات برامج ومجلات واي حاجة تخطر على البال دون جدوى اتمنى لو حد عندو رقم او حتى ايميل لتامر بس يكون صح لانو انا تعبت بجد من الايميلات والارقام الكادبة الي بتفرحني اول محصل عليها واحزن ويخيب املي بعد مجربها..لو حد عندو بليز ميبخلش عليا وادا ممنوع ممكن تبعتولي على الخاص واوعد اي حد ممكن يديني اننا مش حديه لحد وحياة ربنا وشكراااااااااااااا ارجو الرد باي حاجة =حنان=من المغرب
  2. Ahmed s و قل ربى زدنى علما

مشاركه : رجائي ادا امكن

ازيك يا حنان .. يا رب تكونى بخير .

موضوع الوصول لتامر ده موضوع صعب شوية و فى ناس كتير بتقول معايا رقم تامر و معايا اميل تامر و كل ده بيكون كذب و كمان كنترولات البرامج مش هاينفع يدوكى رقم تامر لو معاهم يعنى .

فحكاية انيك توصلى لتامر عن طريق الفون او الميل ده هايكون صعب و تامر قال انه مش موجود على النت و على الشاتات و بيكون موجود بس فى المواقع الرسميه بتاعته فلو عاوزا توصليله حاولى توصليله عن طريق الماوقع الرسميه .

و خدى باليك ان مش انتى لوحديك اللى عاوزا تكلمى تامر فى ناس كتير يعنى تامر مستحيل هايقابل كل الناس فبجد تامر معزور يعنى و مش عاوزيك تزهأى ولا تزعلى .. :) .
  3. حنان عضو جديد

انا بشكرك على كلامك ده بالرغم من انو افقدني الامل بس هي دي الحقيقة انا عارفا انو ناس كتير عايزا تكلمو وكده بس ليه مكنش منهم ممكن الموقع الرسمية اعرف زي ايه
  4. Ahmed s و قل ربى زدنى علما

فى تامر لافرز مثلا .
    www.Tamerlovers.com
  5. حنان عضو جديد

مرسييييييييييييييي جداااااااااااااااااااا
  6. Ahmed s و قل ربى زدنى علما

العفو و يا رب اكون قدرت اساعديك .
  7. DonT CaRe :: مراقب عام ::